Zwroty i Reklamacje

Jeśli masz pytania lub wątpliwości związane ze zwrotami lub reklamacjami, skontaktuj się z nami. Nasz zespół z przyjemnością pomoże znaleźć rozwiązanie każdego problemu.

Zwroty

W naszym sklepie internetowym przestrzegamy praw konsumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami polskiego prawa. Poniżej znajdziesz zasady dotyczące zwrotów i reklamacji, które są zgodne z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Zwroty (Odstąpienie od Umowy) Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Aby skorzystać z tego prawa: Prześlij do nas jasne oświadczenie o odstąpieniu (np. list, e-mail, faks). Zwróć towar w ciągu 14 dni od zgłoszenia odstąpienia. Koszty zwrotu towaru ponosi konsument, chyba że uzgodniono inaczej. Produkt powinien być w nienaruszonym stanie, kompletny i zapakowany w oryginalne opakowanie, jeśli to możliwe. Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru, przy użyciu takiej samej formy płatności, jaka była użyta podczas zakupu, chyba że ustalono inaczej. Prawo do Odstąpienia od Umowy Nie Przysługuje w Przypadku: Produktów wykonanych na zamówienie lub dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta. Adres do zwrotów: Straszowice 8 , Dolnośląskie, 56-100 Wołów, Polska

Reklamacje

Jeżeli stwierdzisz nieprawidłowość w otrzymanym produkcie, skontaktuj się z nami - napisz na zaskoczwzorem@gmail.com , a my niezwłocznie zajmiemy się całą sprawą. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania produktu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), zwrócimy Ci równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Warunki reklamacji reguluje ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Do uszkodzonego produktu należy dołączyć opis przyczyny reklamacji oraz ORYGINAŁ dowodu zakupu O wyniku reklamacji poinformujemy konsumenta w formie pisemnej lub elektronicznej.