Zwroty i Reklamacje
Jeśli masz pytania lub wątpliwości związane ze zwrotami lub reklamacjami, skontaktuj się z nami. Nasz zespół z przyjemnością pomoże znaleźć rozwiązanie każdego problemu.

Zwroty
W naszym sklepie internetowym przestrzegamy praw konsumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami polskiego prawa. Poniżej znajdziesz zasady dotyczące zwrotów i reklamacji, które są zgodne z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Zwroty (Odstąpienie od Umowy)
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
Aby skorzystać z tego prawa:
Prześlij do nas jasne oświadczenie o odstąpieniu (np. list, e-mail, faks).
Zwróć towar w ciągu 14 dni od zgłoszenia odstąpienia.
Koszty zwrotu towaru ponosi konsument, chyba że uzgodniono inaczej.
Produkt powinien być w nienaruszonym stanie, kompletny i zapakowany w oryginalne opakowanie, jeśli to możliwe.
Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru, przy użyciu takiej samej formy płatności, jaka była użyta podczas zakupu, chyba że ustalono inaczej.
Prawo do Odstąpienia od Umowy Nie Przysługuje w Przypadku:
Produktów wykonanych na zamówienie lub dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Adres do zwrotów:
Straszowice 8 , Dolnośląskie, 56-100 Wołów, Polska

Reklamacje
Jeżeli stwierdzisz nieprawidłowość w otrzymanym produkcie, skontaktuj się z nami - napisz na zaskoczwzorem@gmail.com , a my niezwłocznie zajmiemy się całą sprawą.
Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania produktu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), zwrócimy Ci równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Warunki reklamacji reguluje ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Do uszkodzonego produktu należy dołączyć opis przyczyny reklamacji oraz ORYGINAŁ dowodu zakupu
O wyniku reklamacji poinformujemy konsumenta w formie pisemnej lub elektronicznej.